בניית דף נחיתה

מה זה בכלל דף נחיתה?

דף אינטרנט יחיד שנועד להשיג מטרה ספציפית. המטרה יכולה להיות לקבל לידים, למכור מוצר, להירשם לרשימת תפוצה או לבצע פעולה אחרת.

דפי נחיתה נוצרים בדרך כלל עבור קמפיינים ממומנים, והם מותאמים במיוחד למטרות הקמפיין. בניגוד לדפי אינטרנט רגילים, דפי נחיתה נועדו להיות ממוקדים מאוד, והם בדרך כלל נטולי הסחות דעת. זה עוזר להגדיל את שיעורי ההמרה של הדף, מה שהופך אותו לאחד הכלים היעילים ביותר לקידום מכירות.

דוגמאות לדפי נחיתה שבניתי

ענת וקנין - עו"ד לענייני ירושה

האתר של ענת מדגיש את מומחיותה המשפטית בתחום הצוואות והירושה עם אפשרות לדבר ולשכור את שירותיה.

רחביה רזידנס - התחדשות עירונית

חברת יזמות והתחדשות עירונית ותיקה. מתמחה בליווי פרויקטים של פינוי בינוי, תמ"א 38 ובנייה חדשה.

שושני פיטנס - מאמן כושר

בן שושני, מאמן כושר באזור ירושלים, שולח בעזרת קידום ממומן בפייסבוק לקוחות פוטצנילאים לדף הנחיתה.

שושני פיטנס - מאמן כושר

בן שושני, מאמן כושר באזור ירושלים, שולח בעזרת קידום ממומן בפייסבוק לקוחות פוטצנילאים לדף הנחיתה.

איך דף נחיתה יכול לעזור לעסק שלך?

כלי יעיל להעברת מבקרים מהמודעה לתוכן ממוקד במטרה לבצע פעולה מסויימת. גורם לאופטימיזציה של הוצאות הפרסום וסיפוק חוויה אישית.

חובה לקידום ממומן

ע"י הצעת מידע איכותי/נכסים להורדה הדף מעלה את שיעורי ההמרה. הלקוח מוכן להשאיר פרטים אישיים שניתן בהמשך להמיר ללידים ומכירות.

מייצר לידים והמרות

על ידי ניתוח הנתונים שאתה אוסף מהדף, ניתן לזהות תבניות בהתנהגות המבקרים, לשפר את התוכן שלו ולדייק יותר בקמפיינים שלך.

מאפשר בדיקה ומדידה

הדף קצר וברור לגבי הערך המוצע. משמר את עניין המבקרים עם מסר ממוקד, תוכן קולע וברור שמוביל ללידים והמרות רבות יותר.

נכנס ישר ולעניין

זוהי לעיתים הפעם הראשונה שהלקוח מכיר את העסק שלך. עיצוב ממותג היטב מעביר מסר אחיד של שירות איכותי ששווה להשתמש בו.

נותן רושם ראשוני טוב

מאפשר להציג בצורה ברורה את היכולות של העסק וההוכחה החברתית שאנשים מרוצים ממנו על ידי סרטון, תמונות, ביקורות והדגמת המוצר.

בונה את מוניטין העסק

שנתחיל לעבוד על הפרויקט שלכם?

צריכים אתר או יש לכם שאלה? מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.