איך לבחור את סוכנות האתרים המתאימה לעסק שלך

עם אלפי מעצבי אתרים ישראלים בשוק, בתור בעלי עסק יש לכם מגוון רחב של אפשרויות לבחירה, אולי אפילו יותר מידי אפשרויות… הנה כמה טיפים חיוניים שיפשטו את תהליך הבחירה ויעזרו לכם לבחור את השירות הכי טוב לעסק שלכם.

1. הגדירו את הצרכים והתקציב שלכם.

  • היקף העבודה ומורכבתו: העלות של אתר אינטרנט תלויה בהיקף העבודה הנדרש. אתר אינטרנט פשוט עם מספר דפים בודדים יהיה זול יותר מאתר אינטרנט מורכב עם מספר רב של דפים ותכונות. תשבו ותכתבו לעצמכם את סוגי הדפים שאתם צריכים, העיצוב הכללי, אתרים קיימים בסגנון, מהי מטרת האתר,ומה המחיר שאתם מוכנים לשים עליו. עשו מחקר ברשת כמה יעלה לכם בממוצע לבנות את האתר שאתם רוצים.

    טווח המחירים לבניית אתר אינטרנט בישראל הוא רחב מאוד, ומתחיל מ-1,500 ₪ עד 2,500 שקלים עבור אתרים יחסית בסיסיים. עם זאת, מחירים של אתרים מורכבים יכולים לנוע גם בין 5,000 עד 15,000 שקלים, ואף יותר מכך.

2. בדקו את המיומנות והניסיון של הסוכנות.

  • בדקו את תיק העבודות של החברה: בקרו באתר של מעצב אתרים, כנסו לפרויקטים הקודמים שלהם ותראו אם הידע המקצועי שלהם עונה לדרישות שלכם. אתם יכולים לבדוק את מהירות האתר, העיצוב הכללי שלו כולל פונטים והצבעים וחווית המשתמש. אם אתה מרוצים ממה שהם עשו לאחרים, הם עשויים להיות בחירה טובה גם בשבילכם.

  • הסתכלו על הביקורות שלהם ברחבי הרשת – זה די ברור שאתם תמצאו רק ביקורות טובות באתר החברה, אבל מה לגבי גוגל? פייסבוק? בזק עסקים? ושאר המקומות ברשת? זה הזמן שלכם להבין מה הלקוחות של החברה חושבים על העבודה איתם והאם יש עקביות.
  • קראו את דף האודות שלהם – מעבר ליכולת הטכנית של החברה, תראו איך הם הגיעו למקצוע, האם אתם מתחברים למסר והגישה שלהם, מה הדרך שהם עברו וכמה זמן הם קיימים. יותר זמן, יותר ניסיון (אבל לווא דווקא יותר איכות).

3. צרו קשר עם החברה עם רשימת שאלות חשובות

השאלות שאתם שואלים את חברת האתרים יכולות לעזור לך להבין טוב יותר את השירותים שהיא מציעה, את תהליך העבודה שלה והאם יש ביניכם התאמה מבחינת הציפיות. ספרו על המוצר או השירות שלכם, קבלו את דעתם ולאחר מכן תוכלו לעבור לשואל שאלות לגבי דרך העבודה שלהם. הנה מספר שאלות שיעזרו לכם להחליט:

הבנת הפרויקט והיקפו:

  • האם יצא להם לעבוד על פרוייקט דומה בעבר?
  • מה החלקים המרכזיים באתר שהם חושבים שיהיו אתגר מבחינתם?
  • כמה זמן הולך לקחת כל התהליך?

היבטים טכניים:

  • באיזו פלטפורמה הם הולכים להשתמש ולמה? 
  • אילו רכיבים הם הולכים להוסיף לאתר ובמה הם הולכים להשתמש כדי להשיג את המטרה?
  • האם האתר ייבנה תוך מחשבה על SEO?
  • אילו אמצעי אבטחה אתה מיישם כדי להבטיח את אבטחת האתר?

צוות האתר ותהליך העבודה:

  • מי יעבוד על הפרויקט שלי? האם אוכל לדבר עם הצוות?
  • כמה פעמים אקבל עדכונים ויהיו פגישות קבועות?

פוסט-השקה ותחזוקה:

  • איזה סוג הדרכה אקבל כדי לנהל את האתר לאחר ההשקה?
  • האם אתם מציעים חבילות תחזוקה ותמיכה?
  • מהי מדיניותך לתיקוני באגים במהלך הפיתוח ולאחר ההשקה?

לסיכום, לפני שאתם בוחרים חברה לבניית אתרים, חשוב להקדיש זמן כדי לעשות את המחקר הנכון על מנת לקבל את התוצאה הכי טובה בשביל העסק שלכם.

השאירו פרטים

רוצים שנבנה לכם דף נחיתה, אתר תדמית, חנות דיגטלית או סתם יש לכם שאלה? אנחנו פה בשבילכם! מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.